sista resan..



2 bilder på mig för en stund sen, tjoho..

Tjena, hej, hejsan.. Haha, hur ska man egentligen börja ett inlägg? HEJ. Jag kom hem innan vid 4 tiden då gjorde jag mig några mackor och kollade lite på tv med min bror, sen kom min pappa och resten av familjen hem. Då var lugnet även slut, så jag gick in på mitt rum och här befinner jag mig just nu. Jag ska snart sätta igång att plugga lite, har omprov på onsdag och vanligt prov på fredag. Förlåt mig för det är så mycket tjat om denna skola, men det är mycket nu. Lovet ser bra ut iallafall, på fredag blir det festa med Emelie och Paula sen sova över med dom! Lördagen har jag inte bestämt ännu, men även det lär bli något bra. Söndag ska jag sova över med min älskade syster Anna sen vet jag inte mer, men än så länge känns det bra.

Jag har typ suttit i en timme och kollat lägenheter, haha... Jag har hittat hur många fina som helst! Jag vill bara flytta nununu, drömma kan man ju alltid göra. Hehe, lucky me.

Kommentarer
Postat av: jojjie hongsrithong

så fin du är :)

älskar ditt hår!

kika in hos mig och släng in några kommentarer, det hade varit toppen! kram på dig:)

2012-02-15 @ 23:36:31
URL: http://jojjielitas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0