tar det lite lugnt på fredagskvällen!


Ligger i sängen och smaskar på detta just nu!

Som jag nyss sa ligger i sängen och äter detta, ska snart kolla på en film också. Kan inte riktigt beskriva känslan att ligga i sin egna säng igen, min favorit säng! Så skön är den, jag var iväg hos pappa och hämtade mina väskor innan tillsammans med mormor och min morbror. Bärhjälp behövs verkligen så mycket som jag har med mig, haha! När jag sen kom hem till mamma pratade vi lite och jag tog en dusch satt med familjen innan Emelie kom så gick vi ut en stund, sen när hon hade åkt hem åt jag lite och kollade på tv. Nu ligger jag här, har lite svårt att koncentrera mig har tappat bort min skåpsnyckel.. Eller tror jag kom på att den ligger på bordet hos mormor. Får ringa imorgon och kolla upp det!

Imorgon blir det fest på kvällen med mina tjejer! Det var riktigt längesen vi festade nu så det behöver vi. Om det är någon i Växjö som vet någon fest, så hör av er till mig! Jag och Paula sover hos Emelie efter det. Och på söndag ska jag med mina föräldrar till Vislanda sen vidare mot Ingelstad och sova hos min efterlängtade Anna. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0