Väntar på bussen till stan, så kallt!


Jag innan när jag väntade på bussen!

Jag la upp detta inlägget innan, men jag skriver liten text nu. Jag är i skolan nu, sitter i bibblioteket med Lisa, Amanda och Sophie. Vi pratar lite om Polen eftersom jag ska på konfirmationsläger dit snart, och Lisa också. Vi ska ha med oss allt, vi tänker inte sova i någon polsk gammal Polsk knullsäng..
Men vi ordnar det! 
Iallafall innan när satt och väntade på bussen trodde jag att jag skulle frysa ihjäl, det är ju -20 idag eller något. Kunde inte andas, och det gick bra hos tandläkaren jag hade inte ens något hål. Så förstår inte varför jag har så ont i min tand, nu ska jag iallafall snart på lektion. Så vi hörs senare!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0