vissa verkar ha en bra alla ♥ dag ↓


Det verkar ju som någon har haft en bra alla hjärtans dag, så lycklig för du är lycklig mamma!

Har ni haft en bra dag? Min har varit både bra och dålig, skoldagen var helt okej. Förutom när vi slutade, så stod Emelie bredvid mig och var sur för något, så skulle jag sätta på min jacka och då råkar jag stöta till henne och wops där flyger mobilen i marken och skärmen krossas. Det var väl självklart, så hon var väl inte så jätte glad precis.. Men tror det löst sig nu, ska prata med henne imorgon haha!

Efter skolan åkte jag iallafall med Amanda hem, så var jag där med henne innan träningen. Vi åt lite, fixade oss och sen drog vi till träningen.. Det gick faktiskt bra, trodde det skulle vara värre för mig men jag tycker det gick helt okej! Synd bara att det snöade hur mycket som helst, svårt att se.. Men det var så roligt så! Haha.
Och jag hade ju lösen på min blogg idag, för det blev lite mycket helt enkelt. Men nu så! Hoppas ni har haft en underbar dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0