14e januari 2012


Bild på mig och Emily sen tidigare idag.

Just nu sitter jag med Emily och Jason vi kollar på film. Pappa kom hem innan när jag sov, så berättade han att dom skulle ut och grilla så jag följde med. Sjukt kallt va det ute, men ganska mysigt. Tog lite bilder, jag visar senare om vi säger såhär internet är inte världens snabbaste jag och Emily väntade på att denna bilden skulle läggas upp i över 15 minuter. Men, tålamod gäller ju att ha! 
Jag uppdaterar mer senare, när jag kommer hem. Så hörs då! Puss


Kommentarer
Postat av: johanna

vill du tjäna lite extra pengar på din blogg?

kika in på http://johannamatildah.blogg.se/2012/january/tjana-pengar-snabbt-och-enkelt.html och läs mer om hur man gör! :)

2012-01-14 @ 16:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0