6e januari 2012




Tre bilder sen igår natt.

Jag och Anna fick något ryck igår, klockan var typ fyra på natten och vi började ta en massa bilder. Här får ni se tre av dom, och det kommer säkert komma upp flera senare! Massa kärlek till den tjejen ♥

Nu ligger vi i sängen hos min mamma, vi ska nog snart gå ut och fota det är sjukt väder idag. Solen skiner, fåglarna kvittrar och det är redan knoppar på vissa buskar/träd. Våren är på väg eller?
Vid halv fyra går vi ner till stan tillsammans med Emelie så ska vi till kyrkan. Jag tvingar med Anna också, hon vill inte men har inget val hähä..
Efter det får vi se vad som händer, vi tar väl bussen till Ingelstad för jag sover hos Anna inatt. Antagligen kommer kameran bli BOMBAD med bilder. Så det får ni se senare!
Nu ska vi ut, puss på er! Och ut i det fina vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0