8e januari 2012


Lite halvful bild som jag tog nyss haha

Godmorgon!
Jag sov lite sådär inatt, det var sjukt kallt men eftersom jag har dubbelsäng har jag även 2 täcken så jag använde båda, varmt och skönt blev det haha! Nu har jag nyss gjort mig i ordning och ligger i sängen och pratar med Laureta vi ska snart upp till Grand och äta frukost/lunch och prata. Hur mysigt som helst!
Hon ville gå, jag ville ta bussen. Och det blev bussen, hur kan man ens vilja gå i detta vädret sjuk! Jag hinner inte prata så mycket mer ska skynda mig, och det är sjukt halt innan så gick jag i hallen så halkar jag och ramlar båda mina knän knäcks sen nyss i mitt rum ramlade jag också, mitt varmeskydd harregud..

Men vi hörs senare! Kameran hänger med mig såklart. Och ni som frågar massa frågor i komentarer, bättre ni frågar i min blogresponse för jag kan inte göra ett inlägg varje dag med svar på komentarer. Men däremot i min blogresponse svarar jag såfort jag ser att jag får en fråga.

Kommentarer
Postat av: louise

Hej!

Har nu en ny tävling på gång för alla mode intresserade tjejer!

Ni kan nu vinna VALFRITT KLÄDESPLAGG från Imagecollection.se (värt max 3000kr)

hur awesome låter inte det? :D



Om du är intresserade gå in här för att tävla : http://laakinoiise.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-valfritt-plagg-varde-max-3000k.html#comment

2012-01-08 @ 17:20:43
URL: http://laakinoiise.blogg.se/
Postat av: grechita

sv:

neeej då snyggin, men det är lite jobbig läget just nu hehe <3

2012-01-09 @ 05:02:15
URL: http://grechiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0