äntligen!


Jag är färdig!

Man kan iallafall se golvet nu, vilket känns riktigt skönt. Jag ska sätta mig och platta mitt hår nu så blir det inte lika jobbigt imorgon, sen ska jag borsta mina tänder och tvätta ansiktet. Lägga mig i sängen plugga på glosboken.se sen somna framför en film eller musik. 
Jag är inte så trött egentligen med tanke på att jag sov tills klockan halv ett, men behöver sova. Imorgon är det konfirmation som gäller för min del. Jag hoppar av glädje! 
Nej men nu ska jag faktiskt fixa det jag skrev här, så vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Ina

Jag ville ha lockar så att det såg ut som att man haft en fläta under natten. Jag har inte så jätte tjockt hår så du kanske kam föreställa dig hur jag ville ha det.

Men det blev inte riktigt som jag ville. Fick som en stor buske på huvudet och allt vart jätte risigt och fult.

Jag verkligen ÄLSKADE mitt hår innan så jag grät i flera veckor när jag fick höra att man inte kan göra någonting åt det och det växer bort.

Detta va i maj 2010 och det är lite lite kvar i topparna, det ser helt förjävligt ut, men vill inte klippa mer. :'(

Men tror att såna lockar som du pratar om kan vara JÄTTE JÄTTE fint. Men tänk igenom det riktigt noga. !

2012-01-31 @ 22:30:53
URL: http://inaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0