bildlöst inlägg..

Inlägg utan bild, tyvärr.

Jag sitter på min SV/ENG lektion just nu. Jag är grymt seg och trött, slutar skolan vid tjugo i 4 idag då ska jag med Emelie hem och vi slipper gå upp för hela backen eftersom Jonas kör oss, hur snäll får man bli? Grymt!
Min pappa hämtar nog mig senare hos henne jag orkar verkligen inte gå, och ikväll ska vi äta Thaimat tror jag. Om jag hittar något gott recept på internet, och när jag kommer hem är det bara att dra igång med plugget tills på torsdag har jag läxa i hemkunskapen och no. Fredag är det So och Engelska lite matte ska jag hinna göra också, måste kämpa på nu! Jobbigt men så är det. 

Jag ska ut med Emelie och fota sen iallafall om det inte regnar, vilket jag verkligen inte hoppas på! Jag har såna planer inför min nya design, måste bara ta bilder först innan jag kan få det snyggt. Men jag tror faktiskt det blir grymt! Om Johanna nu orkar hjälpa mig, det är frågan..
Men gud nej, hur länge har jag inte suttit här och pratat på om intressanta saker. Avslutar nu så hörs vi ikväll!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad kul att du ska få ett syskon ! Skulle kanske oxå vilja ha en lillasyster ! <3

2012-01-17 @ 19:29:34
URL: http://hannabieberandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0