crazy beautiful


Som ni ville, 2 bilder på mig utan smink..

Tjena! Jag ligger i sängen just nu och Amanda ligger där uppe och pratar med mig lite. Förstår inte så mycket men iallafall. Emelie kom till mig innan så åt vi lite tillsammans med min bror sen stack vi ut en runda med Filip och Jonas sen drog Jonas iväg och jag och Emelie följde med hem till Filip. Vi stack tillbaka till mig vid 10 tiden för Amanda kom. Så vi 3 satt i hallen och chillade lite innan Emelie stack och jag och Amanda & Jack fixade chips, dipp, godis, läsk, kladdkaka osv. Riktigt mysig kväll, nu funderar jag på att göra ett teknik arbete eller gör jag det imorgon. Jag får se helt enkelt, sov så gott med er!

Kommentarer
Postat av: Ina

Ja, jag älskar dom nya funktionerna. Det kommer säkert mer snart så att man slipper datan. ;)

2012-01-15 @ 13:05:11
URL: http://inaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0