dear monday, fuck you.

Jag Simon och Rickard nyss!

Hej på er! Jag sitter här och har No just nu. Efter denna lektionen är det bara Idrott och So kvar sen slutar vi. Efter skolan hänger Emelie med mig hem och senare kommer även Anna så vi får se lite vad vi 3 hittar på. Något mysigt blir det väl ändå, jag tror jag ska hem och sova hos mormor inatt eftersom jag börjar skolan 09.15 imorgon och då börjar dagen med spanska! Jag vill även åka till Grand senare för hittade lite snygga kläder som jag vill ha i min garderob. Och behöver även köpa hårfärg för mitt hår har sån äcklig och ful färg just nu som måste göras något åt!

Jag tror faktiskt att mina små vänner på bilden kommer polisanmäla mig för bilden här ovanför, dom verkade inte gilla den så mycket. Nu ska jag prata lite till med mina vänner här eller jobba, vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Ina

Va härligt att färga håret. Jag håller på att göra mitt hår lite ljusare. Just nu är det lite koppar brunt skulle jag väl säga. :)

2012-01-30 @ 21:10:19
URL: http://inaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0