"Kläderna jag ska ha på mig ikväll"
Vart är halsbandet ifrån? Fint :)

SVAR: Jag vet inte vart det är ifrån, för det är min mammas. Men kan kanske ta reda på det!

"Drop it"
Hej! Det var en väldigt fin bild!! Jag undrar vilken inställning du hade på? :) Jag har en NIKON D31000 och den tar inte lika bra bilder på vatten. Har du något tips? :)

SVAR:
Jag vet inte faktiskt, det var första gången jag tog en bild på vatten. Men jag använde mig bara av orginal inställningen med blixt, så testa det. Det funkade iallafall för mig!

Kommentarer
Postat av: Soffi

SV: Tack så mycket! :) Jaha hos oss var det helt klart hela natten :)

2012-01-02 @ 15:53:58
URL: http://soffilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0