från hemkunskapen...


Det hela började med att Emelie glömde skala moroten/palsternackan så det fick hon finhacka sen. Tog ju sin lilla tid, sen sätter Love på helt fel platta så står vi som 4 idioter och undrara varför inte vattnet blir varmt.. Sen förstår vi ju varför, och en stund senare.. Då kokar hela skiten över istället självklart.

Vi fick ju till maten iallafall, för er som inte ser är det kyckling och grönsakswook. Det smakade mycket bättre än det ser ut, för jag insåg nu att det ser ut som en stor bajshög. Jag tog bilden från Emelies blogg för min såg ännu äckligare ut.

Simon är hel nöjd med sitt diskarbete, vi gav honom en stor plåga. Vi kastade i allting i diskhon så fick han plocka upp allting igen. Då var han redan skit arg, sen sprutar jag diskmedel på honom så ska han säga något samtidigt och får allting i munnen, han blev ju kanske inte direkt super glad. Men men, sen störde vi honom mycket mer. Så hade inte förvånat mig om vi hade fått varsinn stor smäll, haha!

Love har ju tydligen lite roligt, springer runt med ett förkläde för ansiktet. Min grupp massa kärlek till er, haha jag har inte skrattat så mycket på länge som jag gjorde idag på hemkunskapen. Grymt roligt!
Det tycker iallafall jag och Emelie.. Men nu, ska jag plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0