frukost


Lite frukost nu då!

Godmorgon på er! Har ni sovit gott? Jag somnade innan klockan 11 igår så känner mig grymt utvilad idag faktiskt. Riktigt riktigt skönt, ska lägga mig tidigt ikväll igen. Jag behöver ju inte sitta uppe hela nätterna när det är skola, orkar inte somna på lektionerna. Måste tänka på att sätta på mig något varmt idag, hela förra veckan i skolan gick jag runt och frös. Det är värsta känslan att frysa, folk som säger att det värsta är och svettas big no. Vi hörs nog senare från mobilen, för nu måste jag göra mig i ordning börjar klockan 9 och vi ska ju till simhallen idag med, åh fuck my life. Känns så onödigt att dra till simhallen sen tillbaka till skolan för att ha 1 lektion.. Njaa, känns lite sådär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0