härlig morgon!


Jag just nu, ansiktet bjuder jag inte på så som jag ser ut idag!

Godmorgon, jag stannade hemma idag känner mig så grymt trött. Och utmattad i hela kroppen sen grymt ont i min hals, så jag vilar lite idag och imorgon går jag till skolan igen som vanligt. 
Jag är inne på mobilinternet så det går ju lite halv segt men det funkar. Jag vaknade innan vid halv 8 och skulle fixa i ordning mig till skolan men så kunde jag knappt röra på kroppen. Jag vet inte varför, helt utmattad och jag hade sjukt ont i halsen så mormor ringde och sjukanmälde mig. Mamma kommer snart hit och vi ska käka lunch tillsammans. 

Jag kommer åka hem så jag är hemma runt 4 någon gång då är det dags för storstädning i rummet. Byta lakan, städa under sängen. Fixa garderoben. Ni förstår! Hela skiten ska bli clean, dör när jag tänker på det. Så jobbigt..
Nu ska jag snart fixa i ordning mig lite innan min mamma kommer så jag iallafall ser lite fräsch ut.

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: hejhej

kan inte du skriva lite om adsettings? :) de man tjänar pengar på, hur man får pengarna och så. vore sjukt snällt½! :)

kram!

2012-01-31 @ 15:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0