hemma, dags för sängen nu!


Det är såhär vi roar oss en lördags natt, bjuder som fan!

Kom hem för en stund sen, ligger i Emelies säng nu och äter lite chips och tar det lugnt. Kvällen blev lyckad, vi kom till Teleborg vid 10 tiden. Och några mötte oss, så gick vi mot Nicke som hade festen, nu fick en som komenterade svar på sin fråga då också. Det var iallafall grymt mycket folk där! Jag vet inte redigt hur många, men för många man kunde inte andas och vart man än vände sig var de folk. Emelie och jag hade ju lite problem att hitta våra skor också eftersom alla verkligen ALLA tjejer hade vita converse, men efter typ en halvtimmes slitande och kastande av jackor hittade vi dom. Så kvällen var helt lyckad faktiskt, nu ska vi lägga oss snart för imorgon vid 11 ska vi vara i kyrkan. Emelie kom med en liten överraskning och sa det till mig, bästa överraskningen.. 
Vi hörs imorgon! Godnatt min fina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0