hemma från melina


En utav bilderna jag tog med Melina idag.

Jag kom hem för en stund sen, åt lite nyss och nu ligger jag i min säng och lyssnar på musik. Ska göra lite matte snart, har ju ungefär 3-4 sidor kvar att göra. Men det fixar jag ganska snabbt! Efter det får jag se lite vad jag gör, om jag stannar inne ikväll eller drar ut. Måste bort till min pappa vid 10 iallafall och hämta pengar. 

Jag och Melina idag snackade mest, sen så gick vi ut och fotade henne. Jag kan visa er lite av bilderna sen, sjukt fin tjej det där! Och vi tog några tillsammans, men bara en massa oseriösa för jag orkade inte fixa i ordning mig och det är grymt kallt ute. Just nu snöar det för fullt, höll på att frysa ihjäl när jag var på väg hem. 
Ska visa er lite av bilderna jag tog på henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0