i think i know why..


Jag nu, håller på att smörja in mig!

Jag har tagit en dusch för en stund sen och ätit lite, blir ni också jätte torra efter ni duschat? Jag blir iallafall alltid det, så smörjde nyss in mig lite. 
Jag tror jag vet varför jag bloggar så dåligt just nu, man har inte lust att blogga när man inte är nöjd med bloggen.. Jag är onöjd med min design, ska fixa om den så fort som möjligt. Måste ut någon dag och ta lite bilder, sen ändrar jag den. 

Ska kika efter kläder tills imorgon, får ju inte glömma heller att vi ska till simhallen på idrotten (helvete) så det måste jag med fixa, packa ner badkläder. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Ina

Jag blir inte direkt torr, bara stel i huden, du vet när det känns som att huden drar ihop sig och blir jätte liten. Fattar du? Jag smörjer in hela kroppen förutom ansiktet med baby olja. Guuud va mysig huden blir. :D

2012-01-15 @ 20:26:41
URL: http://inaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0