i wanna be more then a friend, to ya


Jag klarade det, men helvete vad ont haha..

Tog liten paus nu, ligger i sängen och kollar runt lite på internet hur jag vill ha mitt hår. Jag permamentar ju det nästa månad, sjukt nervös! Tänk om det blir fel..
Min pappa och resten av familjen är iväg och firar hans tjej som fyller år. Så jag kommer vara hemma själv några timmar själv, så skönt. Jag ska städa klart sen fixa mig något att äta, toast kanske? Sen hoppa in i duschen och plugga spanska tills imorgon. Nu ska jag fortsätta städa så jag blir klar någon gång!

Kommentarer
Postat av: Ina

Åå gumman. Va försiktig med permanentning. Jag har själv testat och det gick åt helvete för mig. Och nu två och ett halvt år senare har jag nästan fått bort allt. Klippt av mig ALLT mitt älskade hår!! :'( så det är ingenting jag någonsin skulle rekommendera någon att göra, men det är alltid roligt att testa nya saker. Men tänk på att om du inte tycker om resultatet finns det ingenting du kan göra åt det.

2012-01-31 @ 19:31:24
URL: http://inaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0