klar, sjukt ont..


Efter en stunds smärta så är jag äntligen klar!

Sådär, detta krabbade jag med innan. Jag ska inte överdriva och säga att jag dog så ont det gjorde eller att det inte kändes någonting. Det gjorde väldigt ont, men jag dog inte. Men jag tycker nästan det gjorde ondare än när jag piercade mig faktiskt, just nu är mitt öra brutalt varmt och rött. Därför gjorde jag bilderna i effekten "Sepia" så man inte ska se det. Jag tänkte iallafall såhär, mitt ena öra ska jag ha istället för töjning en navelpiercing i där nere. Grymt snyggt är det! Sen hål hela vägen upp, och i det andra en liten töjning större än denna dock men inte överdrivet sen tre hål till typ. Tror faktiskt det kan bli ganska snyggt! Vad tror ni? :)

Nu tänkte jag sätta på musiken på högsta volym och städa rummet, sy mina svarta jeans leta upp kläder tills imorgon och tvätta bort sminket. Plugga engelska, osv. Jag har lite att fixa med som ni märker så bäst jag sätter igång nu innan klockan blir allt för mycket! Vi hörs senare, puss!

Kommentarer
Postat av: jojjie hongsrithong

så snygg du är :)

kika gärna in hos mig, lämna gärna kommentarer innan du klickar vidare så jag kan klicka in på dig när jag vill! ha det super bra, kram på dig!

2012-01-17 @ 19:50:13
URL: http://jojjielitas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0