konfirmation..


Jag igår.

Nu är lösenordet borta! Äntligen, och bloggen är fixad. Kan ju inte bli bättre :)
Jag kom hem från skolan för en liten stund sen, nu sitter jag i köket och ska precis börja plugga tänkte bara slänga upp ett inlägg först för att hålla igång bloggen. Jag har ungefär 1 timme på mig att plugga innna jag måste gå ner mot kyrkan för konfirmation. Men direkt efter det ska jag städa rummet, plugga och städa. Jag har ju 2 läxor tills imorgon och 2 på fredag. Bara till att kämpa på nu! Och i helgen kan jag bara ta det lugnt, känns skit bra!
Jag hinner inte skriva så mycket mer, måste verkligen plugga pappret ligger här framför mig och väntar. Vi hörs efter konfirmationen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0