man gör sitt allt, men ändå blir det så fel..


Gammal bild.

Mamma åkte nyss och jag sitter i sängen och lyssnar på musik och pratar med min bror på Skype. Jag saknar honom så himla mycket inte träffat han på 1 månad typ.. 
Jag lärde mig nyss dricka kaffe också.. Öste på med mjölk och socker. Jag förstår inte hur folk kan gilla det, jag försöker ju hur ofta som helst sen blir jag så avundsjuk på alla som skriver "dricker kaffe" vuxenpoeng.. - inte än :(
Jag ska packa ihop mina saker snart sen röra mig hemåt för städning och plugg. Just nu mår jag så sjukt dåligt, fick reda på lite saker när mamma var här som gjorde mitt humör totalt förstört. Men men, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0