måndag igen..


Detta är väl självklart, när jag väl öppnar kylskåpet och ser lite god tårta som skulle sitta perfekt som frukost..

Godmorgon! Har ni sovit gott? Jag har sovit lite dåligt och oroligt inatt, somnade någon gång runt ett tiden för sent med tanke på att man ska upp tidigt. Och jag har sovit, vaknat osv hela natten. Men när klockan ringde halv sex så låg jag kvar i sängen en halv timme och tog det lite lugnt innan jag gick upp. Egentligen skulle jag kunnat gå upp nu eftersom jag börjar skolan vid nio, men gillar att ta det lugnt på morgonen. Nu kan jag ju ligga här i min säng och chilla en stund innan jag letar upp något att ha på mig.
Men måndag igen då, och nu är det en hel vecka kvar tills nästa helg. Jag orkar inte, men får hoppas på att veckan går fort. 
Nu ska jag vila en stund sen klä på mig, hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0