myskväll med min syster senare.

Jag igår!

Jag är hemma, Emelie och jag GICK från henne till Norr innan. Sjukt kallt, hela min fot blev blöt för det är fullt med slask ute, jag gick hem och gjorde min matte medans hon gick till Filip och när jag var klar gick jag med bort till Filip. Vi chillade en stund, sen gick vi ut. Han skulle gå och käka på Florens och jag och Emelie gick hem till mig. Hennes mamma hämtade henne nyss, nu ska jag hoppa in i duschen och städa i ordning här hemma. Min pappa sover hos sin tjej inatt. Så min efterlängtade syster Anna kommer hit. Saknat henne massor!
Jag sover hos henne imorgon, vi ska göra hemma gjort pizza och ha det sjukt mysigt.
Kan inte sitta här och slösa tiden, måste hoppa in i duschen nu. Puss!


Kommentarer
Postat av: aina [fotoblogg]

fin blogg :)

2012-01-05 @ 20:01:35
URL: http://ainaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0