no sleep




Tre bilder sen min lillebrors kalas innan.

Jag ligger i min säng nu, är hur trött som helst. Hela släkten gick nyss så nu känns det lugnt här hemma, ganska skönt ändå haha.. 
Jag ska gå till badrummet och ta bort mitt smink snart, sen sätta upp mitt hår och byta om till mjukiskläder. Tänkte städa mitt rum också, orkade aldrig innan och sen plugga lite. Och ikväll ska jag lägga mig tidigt, kolla på en film med en kopp varm oboy eller något. Jag börjar vid 9 imorgon och slutar vid tjugp i 4 som vanligt, för sent. Tror inte jag ska göra något speciellt efter skolan imorgon heller, hem och slappa. Längtar redan nu, helgerna går ju hur fort som helst.. Men hela nästa helg spenderas med Emelie och Filip sen Jonas också tror jag, mysigt mysigt! Nu ska jag vila lite sen fixa rummet, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0