plugget tar all min tid just nu..


Lilla Jason på bilden, vill äta upp honom. Så söt!

Jag ligger i min säng nu och tar det lite lugnt, har pluggat sen klockan 7 tills nu. Jag tar liten paus ska snart fortsätta, sen tar jag resten imorgon. Iallafall, måndag idag då vi har bytt från teknik till bild nu. Äntligen, teknik är så himla segt, bild är mycket roligare. Och resten av skoldagen rullade på, efter skolan följde Emelie med mig hem innan hennes sång. När hon stack fikade jag lite med familjen innan jag började plugga, har ett prov på onsdag som jag verkligen måste klara! Imorgon förresten följer Johanna med mig hem för vi slutar klockan 1 och vi ska fota, sen ändra min design. Jag tror den kommer bli sjukt snygg faktiskt! Om allt blir som det ska, ni får se imorgon. Innan klockan 5 det är öppet hus på min skola då, vi ska ha 2 lektioner på 40 minuter. Kill me, det värsta är att det är dom tråkigaste ämnena. Matte och Svenska, men får stå ut! Ska fortsätta plugga nu, hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du göra en bild/skriva hur din vecka kommer att se ut/hur den sett ut sen idag till söndag

2012-01-23 @ 20:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0