smile, why? because you are beautiful.


Redigt gammal bild på mig och Emelie, men lite små gullig..

Hej på er! Jag sitter i vardagsrummet och vilar min lilla mage, mamma tryckte ju nyss i mig typ en halv kladdkaka. Jag kan inte andas så mätt jag är, och ikväll ska vi äta ännu mer. Jag kommer dö.. Allvarlig talat, haha!
Skolan idag var väl helt okej, gjorde mitt prov i morse men jag blev inte helt färdig så det ska jag fortsätta med på måndag. Men tror de gick bra iallafall, och resten av dagen har bara varit helt lugn. Förutom vår sista lektion engelska, vi har en vikare som heter Nils jo, fint namn.. Han är iallafall 67 år, gubbe.. Vi blev lite ovänner han, jag och Emelie så det var väl inte världens roligaste lektion. Nu har jag precis packat mina väskor och vi ska gå bort till pappa, för det är hans vecka nu. Vi hörs senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0