some new again.. tryck f5 om ni inte ser min nya design.


Bild på mig sen tidigare idag.

Jag skriver detta inlägget nu, men ni kommer se det imorgon. (En dag efter) då, jag satte lösen på min blogg för designen höll på att ändras. Och jag tycker inte ni ska se förens allting är helt klart istället, mycket roligare!
Skolan idag gick hur fort som helst, vi slutade redan klockan 1 hur skönt som helst. Då följde Johanna med mig hem, så fixade vi lite. Vid kvart i 5 gick vi mot skolan eftersom det var "öppethus" Vi slutade vid 8 så jag har varit hemma i snart 3 timmar. Nu tänkte jag tvätta bort mitt smink och lägga mig. Vi hörs senare!

Och gillar ni designen då? :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh vad fin biiiild

2012-01-25 @ 18:55:50
URL: http://wlinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0