söndag


Jag och bästis innan!

Jag ligger i min säng nu, helt seg är jag efter denna helgen. Men lätt bästa på länge, iallafall jag vaknade vid 1 idag och då fixade jag mig lite sen kom Emelie till mig en stund innan hon stack iväg. Då tog jag det lugnt här hemma och åt sen smsade Emelie mig då stack jag ut och träffade henne och några till en stund innan Jonas hämtade en vän för dom skulle iväg och köpa något. Efter en stund kom Emelies mamma så åkte vi upp till Grand för Emelie skulle färga håret.

Vi kom tillbaka till my homeplace efter Grand men jag hade glömt mina nycklar hemma och ingen i min familj var hemma. Så vi gick till en kompis och var med Fidde och Andreas eftersom vår vän skulle iväg med Jonas och köpa något (igen) Sen kom han så låg vi alla och kollade på "best fails 2011" eller något, ganska roligt faktiskt. Kan ju slänga in ett klipp här så ni kan skratta lite det är verkligen Emelie-Angelica humor till max. 

Nu ska jag städa mitt rum som ser ut som ett helvete och äta, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0