tacos


Tacos nyss, underbart gott!

Jag och Anna gick till kyrkan innan tillsammans med Emelie och Filip sjukt tråkigt. Men vi överlevde, efter kyrkan gick jag och Anna till stationen. Vi tänkte ta bussen hem till henne, men vi fick vänta på stationen i en timme innan bussen kom. Så sjukt kallt. När vi kom hit till Ingelstad gick vi direkt till Ica och köpte lite saker till Tacosen. Vi glömde visst lite saker, bland annat gurka och lite annat. Men det blev sjukt gott iallafall. 

Nu ligger jag under Annas täcke och fryser ihjäl, vet inte varför det är så kallt här. Hon sitter vid datorn på stolen. Vi ska ligga här i en stund och gotta till oss, innan vi ska fixa oss för att ta bilder. Det är bra, både jag och Anna gillar att ta kort. Så vi bombar kameran, underbar tjej!
Vi hörs senare, puss!

Kommentarer
Postat av: A N N A W I C K E L L

Min gulle tjej♥

Kommer bli en grymt bra kväll/natt och morgondag

loveu

2012-01-06 @ 20:16:10
URL: http://waflins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0