tonight gonna be a good night


Tog två snabba bilder nyss

Hej! Jag vaknde vid 12 ungefär så gjorde jag mig i ordning sen åkte jag iväg med mamma och min lillebror, vi köpte presenter eftersom min andra bror fyller år den 27e och vi ska fira honom lite imorgon också. Efter det åkte vi och åt på Mc sen handlade vi, nu är jag hemma och ska städa mitt rum och leta upp kläder. Jag ska sova hos Emelie inatt och vi ska på fest, ska bli grymt! Har mest tagit det lugnt nu några helger så nu kör vi, det blir säkert bra! Jag skriver mer imorgon om inte senare, för har lite att fixa i ordning nu innan jag drar. Emelie kommer till mig om en stund, sen hur vi ska ta oss till henne är ett problem, men det finns ju inte något problem som inte går att lösa heller. Så det ordnar sig nog.. Förhoppningsvis, vad som helst förutom att gå i detta vädret.
Puss, ha en grym lördag!

Kommentarer
Postat av: Sofie

vilken fest ska du på :) ?

2012-01-21 @ 18:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0