vad du anförtror för mig, ska jag anförtro för dig.


Jag för en stund sen.

Ligger i min grymt sköna säng just nu och lyssnar på musik. Jag ska lägga mig om en stund och sätta på en film, eller sova. Jag ska upp vid sex tiden imorgon så jag slipper stressa, vill ha en lugn morgon. Problemet är ju bara hur jag ska ta mig till skolan, vill ju knappast cykla när det är snö överallt.. Jag minns förra året, jag cyklade med Melina på pakethållaren och det var hur halt som helst. Vi sladdar, ramlar rätt in i en bil så larmet går och hela köret, kommer nog aldrig glömma det. Jag har blivit lite rädd för att halka sen dess.. Haha!
Nu ska jag sätta på en film tror jag, sen sova. Och min nya design kommer om ett tag, så det känns ju hur skönt som helst!

Kommentarer
Postat av: Lina

sjukt snygg bild! :)

2012-01-22 @ 22:42:12
URL: http://wlinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0