you only know my name, not my story.


Bild sen tidigare idag.

Nu ligger jag i sängen, pratar med Amanda genom MSN och kollar fb lite. Jag har skrattat hur mycket som helst, för såg nyss en video på mig och Amanda sen sommaren. Jag kan inte förklara hur rolig den är, kanske kan den komma upp här. Men det är nog för pinsamt, jag skulle hoppa in i duschen och så sitter jag och lyssnar på musik innan medans Amanda leker med en bil, och sen sätter på några riktigt fula glasögon på mig. Haha, helt sjuk är den. Nu tänkte jag gå och tvätta bort mitt smink, och borsta tänderna sen krypa ner i sängen och fortsätta prata en stund med min syster innan jag somnar. 
Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: buan

Va fin blogg!

Har du något du måste verkligen göra idag?

2012-01-04 @ 12:00:07
URL: http://buans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0