beställer denna ikväll


Sjukt fin klänning!

Jag sitter i skolan & har lektion nu, kollar klänningar & skor på nelly.com haha.. Livet ♥
Iallafall klänningen här ovanför ska jag och mamma beställa ikväll för jag tänkte ha den som konfirmationsklänning/skolavslutningsklänning tillsammans med ett par klackskor, det är sjukt så fin den är! Blev kär direkt när jag såg den haha.. Och imorgon ska vi boka tågbiljetter jag åker 2 dagar efter skolavslutningen till Norrland i 2 veckor med Amanda, så nu börjar allt sätta sig på plats. Jag ska ringa Amanda om en stund & prata lite med henne, har inte så mycket mer & säga ville mest bara lägga upp bild på denna klänningen som är så sjukt fin! Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0