pink


Man måste bara älska we♥it, har massa mer jag kommer lägga upp på bloggen därifrån!

Kom hem från skolan för en stund sen, har ätit lite och beställt hem klänningen. Jag ligger i min säng nu och är hur trött som helst.. Det har verkligen varit jobbigt i skolan idag, haha världens längsta dag. Men iallafall.. Jag ska på träning om en stund, ska städa mitt rum nu & byta om. Jag kommer hem någon gång vid halv åtta tiden, men kommer iallafall inte blogga då. Min mamma ska ha min dator & jag ska plugga, känns bra faktiskt! Okej, kommer somna vilken sekund som helst. Det får jag inte göra, så börjar städa mitt rum nu istället så hörs vi väl ikväll kanske. Om inte, imorgon. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0