du förvandlar mig


Någon bild från veckan med Hany

Jag somnade om innan,med halsduk & allting mina lurar hade trasslat sig runt min hals så kändes som jag skulle svettas ihjäl och dö på samma gång.. Jag vaknade vid halv ett ungefär, har pratat lite med Amanda och hon sover hos mig inatt. Imorgon ska vi till Grand istället, har inte tid idag. Ikväll ska vi bara ta det lugnt är det tänkt, iallafall hålla oss inomhus. Direkt när jag kommer hem ska jag hoppa in i duschen, mormor kör mig snart. 

Jag kan inte fatta att det är bara 1,5 vecka kvar tills vi sitter och är på väg mot Polen. Kameran kommer följa med mig, kan inte säga annat än att det kommer bli en riktig upplevelse jag har aldrig varit där bara hört en massa.. Vissa säger att det är underbart där, andra säger att det är hur äckligt som helst så nu får jag väl åka dit och bestämma själv vad jag ska tycka. Nu ska jag packa ihop mina saker och så ska vi åka, hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!



Va inne i din blogg och ville tipsa dig om min sida med senaste klädern, klicka dig gärna vidare:



www.traderista.blogg.se



Ha en bra dag!

2012-03-18 @ 19:20:37
URL: http://traderista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0