ice cream


Blev en glass i solen igår med bästavän!

Jo, men hej. Hur ska jag förklara mig bloggen har legat nere lite.. Men det beror på en hel del plugg, prov & sen har jag inte orkat faktiskt. 
Inget speciellt har ändå hänt dem här dagarna, förutom att igår var jag med Hany i solariumet. Jag tog även och solade 7 minuter utav hennes tid, har ju aldrig gjort det tidigare i hela mitt liv. Och det var faktiskt skit mysigt att ligga där! Jag fattar mig inte på alla som säger att det är så fruktansvärt tråkigt osv.. Hur roligt som helst! Haha :)
Idag var jag i skolan som vanligt, på min matte lektion körde vi lite mysigt. Kladdkaka, Cola, vindruvor & grädde. Det var ju bara jag och Elin sen våran lärare, vi är tre stycken i min grupp. Inte helt fel, trivs bra i min mysiga lilla mattegrupp haha! Jag ska berätta snart för er vad jag och Hanadi har börjat med.. Wopaa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0