skamfläck & i det tysta..


Köpte två böcker igår med mamma, så bra!

Jag har haft lite fullt upp, igår så var jag hela dagen med mamma iallafall! Åh, så mysigt hon hämtade mig i skolan sen körde vi till Mcdonalds & åt där, handlade en massa saker som jag ska ha med mig till Polen. Jag åker på torsdag ju, så får se ifall jag hittar fritt internet i Polen någonstans för att kunna blogga. Kameran följer iallafall med mig varje dag, så ni får i värsta fall bilder när jag kommer hem! 
Haha, min familj är sjuk.. Igår, vilket kaos vi hittade inte mitt pass & man måste ha det, så mormor rev upp och ner på hela lägenheten och det gjorde mamma också.. Så visade det sig att min pappa hade det, typiskt. Men skönt det, nu har jag det iallafall! 

Vi hörs om en stund, ska fixa lite saker. Pussar

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Hej, jätte fin blogg har du!

Tänkte bara säga att I det Tysta är så sjukt bra. Har läst de, tycker att du ska läsa den först. Händer saker hela tiden, du lär inte tröttna!

kram!

2012-03-27 @ 22:05:09
URL: http://cassandraibrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0