life's too short to cry over a idiot.


Tom Boxer feat. Jay - A beautiful day

Det var ju ett litet tag sen jag slängde in en låt, denna är ju så grym! Man blir ju glad bara man hör den, tänk vad musik kan göra mycket egentligen. Utan musik hade ju allting varit så sjut tråkigt.. Och tyst? Haha! 

Ligger i min säng nu, la mig för en timme sen typ men då kunde jag inte sova för det kändes för stökigt. Jag har såna tvångstankar, så gick upp och städade mitt rum så nu känns allting bättre. Fixade även mina ögonbryn, känner mig en aning svullen i ansiktet nu.. Det lägger sig tills imorgon! Jag sover inte hemma imorgon, sover hos min mormor. Min morbror är här från Norrland, har saknat honom så sjukt mycket han är som en storebror för mig. Han ska hjälpa mig att plugga, har ju engelska prov på fredag. Gjorde om No provet idag, blev godkänd nu.. Puhh! 

Nu ska jag lägga mig med musiken i öronen och somna gott, vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0