städning nu..


Ofixat hår, sovtröja. - CHECK!

Skojar du med mig eller, jag gjorde ett inlägg så slutade internet funka precis när jag skulle ladda upp det så jag får skriva om allting. Internet idag är ju så jävla dåligt, blir arg.. Men iallafall, min mamma står i köket och bakar kladdkake muffins som vi ska fika med om en stund. Kommer bli riktigt gott! Jag har rummet kvar, det är så jobbigt att städa men får börja snart för att sedan fixa mitt hår och klä på mig.. Jag orkar nog inte trippla det idag, tar över 1 timme och den tiden har jag inte. Vet inte hur min dag ser ut alls, helt oplanerad men jag sover nog hos Emelie sen inte snackat med henne så mycket idag. Imorgon vid 11 tiden iallafall ska vi ut till Joels föräldrar och äta där, sen ska jag till Anna så det blir nog inte så mycket uppdatering förrens jag kommer fram till Anna. Hur jag nu ska ta mig dit är ett problem, sen på måndag åker jag och Anna in till stan för jag ska köpa ett par dö snygga jeans. Ni vet dom jag visade för er här i bloggen, kommer svida att bli 600 kronor fattigare men det är värt det! 

Jag måste börja städningen nu, så vi hörs senare chickens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0