i need you right now.


Jag precis just nu.

Jag har fixat mig, och allting. Orkade inte locka håret så satte upp till en bulle eller vad man ska kalla det där bak och lät luggen hänga fram. Ganska fint faktiskt! Kanske kan visa bättre bilder senare.
Emelie kom nyss förbi mig, vi hade köpt julklapp till varandra så vi gav dom. Jag fick ett sjukt fint piercing smycke till min navel, jag visar senare! Inatt blir det nog, för det är då jag är hemma ifrån Vislanda.

Vi åker snart, så hinner inte skriva så mycket mer än att ni får ha en riktigt härlig dag så hörs vi senare ikväll/inatt.

Kommentarer
Postat av: assala

fin header!:)

kika gärna på min blogg med och släng gärna in en kommentar!:)

2011-12-23 @ 17:27:35
URL: http://assalaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0