Hanadi, Moataz & Ahmad

Hej!
Kom hem för en stund sen, va ute med Hanadi i världens ösregn vi satt under en sån man väntar på bussen & frös ihjäl hur länge som helst tills Moataz & Ahmad kom ut, så gick vi till dagiset sen va det helt blött där så vi va bara där en stund sen gick vi världens runda till en gunga som vi satte oss på och sen när vi reste oss upptäckte vi att ALLA va helt blöta i röven.. Haha, snyggt :$
Men men, så cyklade jag & Hanadi hon stack hem och jag också. Fryser ihjäl & har ont i huvudet hoppas verkligen inte jag börjar bli sjuk igen :(
Imorgon ska jag till simhallen med Hanadi, Moataz & hans två kusiner tror jag. Sen på kvällen drar vi ut med Laureta & Alejandra om inget går feeel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0