I Love you..

Jag saknar det så som vi hade, när vi satt varje dag & snackade till sju på morgonen tills vi båda knappt kunde hålla ögonen öppna men ville fortfarande inte sova..
När vi smsade gulliga sms varje kväll, och jag kunde somna med ett leende på läpparna och tänka "jag älskar denna killen, om jag har tur är han snart min"
Nu är allting helt anorlunda, jag somnar knappt på kvällarna när jag väl sover drömmer jag mardrömmar och vaknar oftast mitt i natten och tänker på dig, kollar mobilen i hopp om att ha fått något sms men inget sms alls.. Försöker besviket somna om, vaknar på morgonen tänker fortfarande på dig.. Precis som jag gör hela tiden. Och jag stör mig sjukt mycket, jag minns vad jag lovade mig själv det är synd bara att man aldrig kan hålla ett löfte.. Och nu är det försent & jag är tillbaka där jag började. Fuck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0