converse


Stadium 699 :-

Dagen har väl varit helt okej, vi började klockan nio för hela denna veckan är temavecka. Har verkligen inte gjort någonting idag, vi gick ner till stan för att besöka Smålands museeum.. Det var ju inte lite kallt när vi gick runt i stan med en guide, hatar regn. Vi slutade vid två och då hämtade mamma mig i stan så åkte vi upp till Grand för att leta upp ett par skor till mig, ville egentligen ha 37 men överallt fanns det bara 36,5 tur att det funkar också. Efter det åkte vi hem, jag åt lite innan träningen. Nu har jag precis tagit en dusch och ligger i sängen.. Tänkte sätta på en film nu och somna till den!

Jag ber om ursäkt för att min bloggning är så låg, men det är så mycket som rör sig i huvudet just nu.. Och jag vill att ni ska kolla in världens finaste systers blogg.. Så kanske ni förstår en liten del av vad som rör sig i mitt huvud.

www.annawickell.blogg.se
Jag älskar dig Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0