hemma nu


Jag idag, inte världsfina bilder men ja..

Jag kom hem för en stund sen, idag kom Emelie till mig vid 1 tiden och var här tills 2 typ. Då kom Hanadi, så jag fixade lite saker sen gick vi bort mot min pappa så körde han oss till Grand. Jag köpte ett par jeans och ett linne, visar på bloggen snart. Sen åkte vi tillbaka till Hanadi med några vänner,så vi fick skjuss. Vi var där en stund & tog det lugnt innan vi gick till Mamma Mia och käkade pizza, sjukt gott! 
Efter det gick vi ut och chillade lite, sen gick vi till Apan & så kom Emil. Vi var med honom sen kom Mihai & Tommy också, vi tog det mest lugnt. Sjukt kallt ute, så vi satte oss i ett trapphus Emil kom med kakor så det var ganska lugnt!
Vi stack & dom också vid nio tiden sen tog jag bussen hem, så nu ligger jag i min säng & fryser ihjäl.. Tänkte hämta chocklad snart och överleva detta. Ta kort på vad jag köpt också, det vill ni väl? ;)

JAG TÄNKTE VÄL DET.. Hörs snart då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄR DU 97;a????



vilka är du i polen med?? :)

2012-04-04 @ 23:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0