svarar


Jag ska till Polen på klassresa om någon månad, är det billigt med typ converse och kläder och sånt? :)

SVAR:
Ja, det är billigt där faktiskt. Godis är skit billigt, allting onyttigt är hur billigt som helst. Kläder också för den delen, men det fanns inte Converse där vad jag såg. Men vi kanske missade det bara, beror ju på vart ni ska så finns det säkert det. Men allting i Polen är billigt! Om du växlar in ungefär 600 svenska till slotty så blir det väldans mycket för dom pengarna faktiskt! Så passa på att shoppa nu, haha. Nu när jag är tillbaka i Sverige känns allting skit dyrt. Men det är väl bara att vänja sig antar jag, där fick man ju energidrycka och allting för typ tio svenska kronor här kostar det väl runt tjugo.. Synd det, men vänjer mig nog snart ;)

Kommentarer
Postat av: emma

Hej :) Allt bra?

2012-04-04 @ 10:38:00
URL: http://bommmen.blogg.se/
Postat av: Julia

sv: Åh vad bra, tack så mkt för svaret :)

2012-04-04 @ 16:09:59
URL: http://juliasmagazine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0