äkta päls?


Bjussar på en oldie

Jag har brist på bilder, men det fixar sig alltid. just nu ligger jag i sängen vaken och Amanda sover och när jag väcker henne så vill hon inte vakna, vet ni hur tråkigt jag har här eller..
Jag vet inte redigt när min mamma hämtar mig, men det blir om någon/några timmar antar jag. Direkt när Amanda vaknar ska vi fortsätta se Kniven i hjärtat och någon annan riktigt äcklig skräckis, jag kan rekomendera den till er senare. Ifall den nu är så äcklig, det märker jag! 

Och kom igen nu..
Jag fick nyss en komentar "usch hur fan kan man köpa äkta päls" eller något i den stilen, och jag är emot djurplågeri så jag skulle aldrig gå till affären själv för att köpa äkta päls. Men jag sa att jag fick den, och folk som är äldre nu när dom var yngre tro fan det var modernt med päls då. Den är ju svingammal! Så det är inte så att jag skulle springa till affären och köpa mig en äkta pälsmössa tillexempel. Nu vet ni det, tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0