det kommer aldrig gå..


Här har vi en utav Medinas nya låtar, hur bra som helst!

Jag hade hört någonstans att han inte skulle göra fler låtar, men här ser man. Alla hans låtar är ju hur bra som helst, texterna och allting. 
Iallafall, har inte rört mig något ligger fortfarande kvar här. Men jag ska snart gå och göra mig i ordning för vi ska äta om en stund sen åker vi, måste iväg till en kompis senare ikväll och hämta en sak. Sen ska jag sätta mig och prata lite med mamma om en sak, så får vi hoppas på det bästa! Jag kanske sover hos min pappa inatt istället, ska ändå dit imorgon. Tänk att det redan är fredag imorgon, lovet är snart slut.. Men jag är lite taggad för skolan, ska kämpa ännu mer. 

Jag ändrade lite saker i bloggen, textstilen och bakrundsfärgen och rubrikerna. Direkt när jag har nya bilder och allting ska jag göra en total makeover på bloggen. Då menar jag det, verkligen skillnad ska det bli. Och jag har några idéer som kan bli hel grymma! Hoppas det iallafall, tror jag nog.
Jag ska fixa i ordning mig nu, hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hör du inte att det är två killar i medina

2012-02-23 @ 22:44:53
Postat av: Anonym

Du har väl inte kontakt med din pappa ?

2012-02-24 @ 23:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0