du måste ge mig en chans, fan jag ber dig.


Några dagar gammal bild, testade en tröja och ett par skor från Anna skit snyggt!

Befinner mig just nu hos min mormor, sitter i vardagsrummet och har musiken i högsta volym i lurarna. Kopplade upp mig på något internet jag hittade här, funkar ju sådär. Dör ju lite då och då, men det får duga! Jag tänkte skicka iväg min morbror om en stund för att köpa godis till mig, eller följer jag med och köper. Men så långt till Hemköp vi får se! Just nu pluggar han iallafall, så vill inte störa. Imorgon ska jag iallafall träffa Emelie som jag inte har träffat på ett tag nu, ska bli mysigt. Det är ju redan onsdag, fyfan vad tiden tickar.. Jag har tagit hem en massa läxböcker som jag alltid gör varje lov men blir ändå aldrig av att jag jobbar någonting.. Får sätta mig lite i helgen då kanske, när jag får tid över. Har inte så mycket mer och säga, men nu vet ni vart jag är iallafall.

Kommentarer
Postat av: jessica

fan vad snygga kläder! :)

2012-02-22 @ 22:04:40
URL: http://jessiicamadsen.webblogg.se/
Postat av: Anonym

2012-02-22 @ 22:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0