never be alone


Över 1 år gammal bild.. Ren spegel också

Jag har verkligen bildbrist för tillfället, men imorgon följer min kamera med mig till stan. Jag och Anna tänkte ta kort sen, så vi båda gör oss i ordning. Men.. Sen orkade vi inte, så nu ligger vi här med varsinn dator osocialt haha! Vi missade Big Brother också, otroliga. Vi ska nog inte göra så mycket mer än att ligga här hela kvällen, vi ska upp vid typ 9 imorgon och ta bussen mot stan vid 11 jag kommer vara dödstrött. Men får tänka på mina älskade byxor, efterlängtade till tusen! Jag har inte planerat så mycket av veckan, på tisdag har jag träning sen kanske jag sover över med Amanda efter min träning. Men jag vet inte redigt, vi märker!

Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0